Vraag over een rekening?

 

In ons team werken mensen die gemotiveerd zijn om jou de beste mondzorg te verlenen. Daarnaast zetten ze zich in om jou de beste ervaring te geven. Naar de tandarts gaan kan immers een spannende gebeurtenis zijn. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Zeg het ons gerust indien je specifieke wensen hebt in de benadering. Heb je een vraag over de rekening? Neem dan eerst eens een kijkje hier en lees alles over hoe de rekening is samengesteld en wat de code's betekenen.  

Alles over de rekening

Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)


Heb je een vraag over een rekening of begroting? Over de gang van zaken in de praktijk of een behandeling? Stuur je vraag naar het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). De medewerkers van TIP kunnen je adviseren, informeren en ze verwijzen door als dat nodig is. Voor de duidelijkheid: het TIP is telefonisch niet bereikbaar. Voor vragen over vergoedingen van tandheelkundige zorg kun je contact opnemen met je zorgverzekeraar. Die kan je precies vertellen welke tandheelkundige zorg vergoed wordt binnen jouw polis. Ook helpt het TIP je op weg als je een klacht hebt over je tandarts. Het Tandheelkundig Informatie Punt is zelf geen klachtenbureau, maar kan je wel advies geven over hoe je om kunt gaan met de klacht. Het is belangrijk dat je eerst je klacht kenbaar maakt bij de behandelaar.

Stel het TIP een vraag

Klachtenregelingen

 

Kom je er samen niet uit? Dan kan het TIP je doorverwijzen naar een klachtenregeling. Na indiening van je klacht gaat een klachtenfunctionaris met jouw melding aan de slag. Hij of zij geeft geen oordeel en doet geen uitspraak over schadevergoeding, maar bemiddelt tussen jou en je tandarts om samen tot een oplossing te komen. De meeste klachten worden zo opgelost. 

Kijk bij onderstaand schema welke klachtenregelingen er zijn.

Klachtenregelingen

Komen we er samen niet uit? Dan kun je gebruik maken van één van de klachtenregelingen in de mondzorg. Wij adviseren je graag over welke van toepassing is voor jouw situatie. Over het algemeen zijn: 

erisietsmisgegaan

Informatiefolder klachtenbehandeling

pdf - 14.7 MB
Klachtprocedure

Stuur ons een bericht