Klachtenregeling

Uw mening telt


Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Heeft u suggesties of complimenten geef deze aan ons door, hiermee kunen we onze zorg en service blijvend verbeteren.


Klacht?


We gaan er niet van uit, maar het kan voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als u dit ons laat weten, u kunt uw klacht schrifelijk indienen bij uw tandarts. Een klachtenformulier kunt u ophalen aan de balie of uw vult online het contactformulier in. Hierop formuleert u duidelijk uw klacht en uw behandelaar. Het formulier wordt middels de knop verzenden direct verstuurd naar ons algemene e-mailadres, waarna de klacht direct doorgegeven zal worden aan de desbetreffende behandelaar.
Uiteraard gaan we samen bespreken hoe wij uw klacht het beste kunnen oplossen. Een verhelderend gesprek met uw behandelaar kan al de oplossing zijn. Komt u er met uw behandelaar niet uit en heeft u behoefte aan een derde, neutrale partij dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT of ANT afhankelijk van de behandelaar waar de klacht over gaat.
Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel een oplossing te vinden.
De klachtenregeling van het KNMT en het ANT voldoen aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Onderaan deze pagina vindt u een overzicht welke behandelaar bij welke beroepsorganisatie is aangesloten, tevens vindt u onderaan de pagina links naar de klachtenregelingen van desetreffende beroepsorganisaties


Geschil?


Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor € 75,00 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg (https://www.geschilleninstantiemondzorg.nl/). Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergeoding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.


Meer informatie


Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op https://www.allesoverhetgebit.nl/. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900-202 5012 (Ä 0,90 per gesprek). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door de beroepsorganisatie KNMT.


Behandelaars en beroepsorganisatie


J.A.F.M. Tuyl, aangesloten bij KNMT
M.M.E. Tuyl-d'Arnaud, aangesloten bij ANT
M. Maltha, aangesloten bij KNMT
H. Maltha, aangesloten bij ANT
J.G.W. Meeuwisse, aangesloten bij KNMT


ANT en KNMT


https://www.ant-tandartsen.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/

https://www.knmt.nl/patienten/klachtenregeling-voor-patienten

Vacature


Momenteel zijn wij op zoek naar:

- Afgestudeerd mondhygiënist

Klik hier voor meer informatie

Praktijkinformatie


Praktijktijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
 07.45 - 21.00
07.45 - 21.00
07.45 - 16.30
07.45 - 16.30
07.45 - 16.30

Spoedlijn
Van 08.00 tot 16.30 uur: 06 - 579 714 09
Na 16.30 uur: 0900 - 787 66 63

Contactgegevens
Tandheelkundig Centrum Tuyl
Mozartlaan 5
5144 XW Waalwijk

Telefoon: 0416 - 332 387
E-mail: info@tandartswaalwijk.nl

Diensten Feestdagen


De praktijk is in verband met de feestdagen gesloten.

Dienstregeling feestdagen 2018:
25-26 december
Cosmident, Kaatsheuvel | 0416-274894
27 december
Tandartsenpraktijk Jeucken Nelemans, Sprang Capelle | 0416-276591
28 december
MondZorgCentrum Waalwijk, Waalwijk | 0416-332779
29-30 december
Mondcentrum Drunen, Drunen | 0416-375495
31 december - 01 januari
Tandarts v.d. Brand, Waalwijk | 0416-338377

Vanaf woensdag 02 januari 2019 zijn wij weer geopend.
Wij wensen u fijne feestdagen!

Afspraak maken


Voor het maken van een afspraak kunt u bellen naar: 0416 - 332 387,
tussen 08.00-12.30 en 13.30-16.30 uur

Weekenddienst
Naam van de dienstdoende tandarts staat wekelijks in het weekblad De MAASROUTE vermeld onder de rubriek diensten.
De naam van de dienstdoende tandarts wordt ook op ons antwoordapparaat kenbaar gemaakt.
Gelieve de gehele band af te luisteren.

Kwaliteitsregister mondhygienisten  Rolstoelvriendelijk 
Privacyverklaring   Klachtenregeling